Dank aan alle sponsoren van de #GEEFLEVEN campagne

Villa Joep wil dat 100% van alle donaties rechtstreeks naar onderzoek gaat. Dat lukt en daar is Villa Joep uniek in.
Ook de #GEEFLEVEN campgane is kostenloos gemaakt en ook mediaruimte wordt inmiddels breed ter beschikking gesteld.

Met hulp van onderstaande sponsoren hopen wij met de campagne uiteindelijk het bereik te krijgen dat nodig is om dichter bij
ons doel te komen: de overlevingskans vergroten voor kinderen met neuroblastoom. Alle sponsoren heel hartelijk dank daarvoor!

Aan deze campagne werkten belangeloos mee:

PRODUCTIE:

Reclamebureau Borish, Amsterdam

Concept en art direction #GEEFLEVEN campagne

Flincke Jongens, Amsterdam

Productie TV commercial #GEEFLEVEN campagne

Flink, Den Haag

Realisatie #GEEFLEVEN website

Eurizon, Amsterdam

Media #GEEFLEVEN campagne

PIECE of CAKE Marketing & PR, Haarlem

Marketing- en PR activiteiten

The online company, Alphen aan den Rijn

Banners

Sander Ligthart - regie TV commercial #GEEFLEVEN

Robert Berger - lightingcameraman/DoP TV commercial #GEEFLEVEN

Steven van Dijk - geluidsman TV commercial #GEEFLEVEN

Manon van Hoof - creative producer TV commercial #GEEFLEVEN

Melanie Maagdenberg - DTP #GEEFLEVEN